در این دسته محصولات ضد امواجی قرار دارد که با تکنولوژی نهایت حفاظت پارس شیلد تولید گردیده اند.

نمایش 1–12 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

رنگ رسانا

260.000تومان390.000تومان

رنگ رسانا محصولی است که اخیرا به شدت مورد توجه شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی قرار گرفته است. از جوهر رسانا در تعمیر تجهیزات مختلف الکترونیکی و طراحی انواع بردهای الکترونیکی نیز استفاده می کنند.

 

کیف پد لپتاپ ضد امواج الکترومغناطیس

1.200.000تومان
عسلی
قهوه ای
مشکی ساده
مشکی طرح دار

با کیف پد لپتاپ ضد امواج و حرارت پارس شیلد، بدون نگرانی از لپتاپ تان استفاده کنید…

افرادی که مدت زیادی با لپتاپ خود کار می کنند به مرور زمان در اثر برخورد امواج و حرارت لپتاپ به بدن آن ها عارضه هایی را حس می کنند. کیف پد لپتاپ ضد امواج و حرارت پارس شیلد به نحوی طراحی شده که 99% این امواج و حرارت را دفع نموده و محیطی ایمن را برای شما فراهم می آورد.

همچنین می توانید از قسمت کیف آن برای حمل لپتاپ استفاده نمائید.

جعبه ضد امواج الکترومغناطیس

تماس بگیرید
  • دفع کامل امواج: وای فای، بلوتوث، جی پی اس (GPS)، سگنال های موبایل و…
  • محافظت کامل در برابر هک داده ها از طریق RFID
  • محافظت در هنگام حمل و نقل ارزهای دیجیتال
  • عدم امکان استراق سمع
  • عدم درز اطلاعات
  • ضد ضربه

قاب نگه دارنده موبایل ضد امواج الکترومغناطیس

تماس بگیرید

اغلب افراد در هنگام مطالعه، استراحت، کار و به خصوص در هنگام خواب، موبایل خود را در نزدیکی خود نگه می دارند. این امر می تواند منجر به بروز عوارضی مانند سردرد و یا اختلال تمرکز شود. ازینرو قاب نگه دارنده موبایل ضد امواج پارس شیلد طراحی شده است تا این دغدغه اغلب افراد را تا حد زیادی کاهش دهد.

کیف گارد موبایل ضد امواج الکترومغناطیس

تماس بگیرید

اگر در طول روز برای حتی چندین دقیقه به صورت متوالی مکالمه دارید، کیف گارد موبایل ضد امواج می تواند کمک زیادی به رعایت بهداشت الکترومغناطیسی نماید و احتمال دچار شدن به عارضه های مکالمه با گوشی همراه را به حداقل ممکن برسانیم.

 

کیف پول و موبایل ضد امواج الکترومغناطیس

950.000تومان

اگر می خواهید از دسترس خارج شوید و یا در هنگام جلسه و …. از دسترس هکرها و افراد مزاحم دور باشید اما در عین حال یک کیف کاربردی نیز داشته باشید، کیف پول ضد امواج پارس شیلد می تواند به صورت کامل این نیاز شما را رفع نماید.

ساک ضد امواج الکترومغناطیس

7.500.000تومان14.000.000تومان

ساک ضد امواج الکترومغناطیس یک محصول کاربردی برای افرادی است که می خواهند تجهیزات دیجیتالی خود را در برابر انواع نویز و هکرها و … محافظت نمایند.

کیف لپتاپ ضد امواج الکترومغناطیس

1.950.000تومان

کیف لپتاپ ضد امواج الکترومغناطیس به شما کمک می کند تا از اطلاعات داخل لپتاپ تان در برابر هکرها به بهترین شکل محافظت نمائید.

کیف مدارک ضد امواج الکترومغناطیس

تماس بگیرید

کیف مدارک ضد امواج الکترومغناطیس از مدارک و تحهیزات الکترونیکی کوچک شما در برابر انواع امواج الکترومغناطیسی و خطرات احتمالی هک از طریق RFID و … محافظت می نماید.

دستکش ضد امواج الکترومغناطیس

تماس بگیرید

افرادی که از تجهیزات بی سیم مانند: موس و کیبورد بی سیم استفاده می کنند، دستان و انگشتان آنان در معرض آسیب امواج بلوتوثی قرار می گیرد، می توانند با استفاده از دستکش ضد امواج الکترومغناطیسی از عوارض احتمالی امواج ساطع شده از موس و کیبورد محفوظ بمانند.

لباس پرسنلی ضد امواج الکترومغناطیس

تماس بگیرید

لباس پرسنلی ضد امواج پارس شیلد از افرادی که در معرض تجهیزات الکترونیکی و  سیستم های مخابراتی فعالیت می کنند، به بهترین شکل ممکن محافظت می نماید.

چادر مسافرتی ضد امواج الکترومغناطیس

تماس بگیرید
  • چادر مسافرتی ضد امواج الکترومغناطیس
  • قابلیت دفع امواج به میزان 99.999999%
  • سبک و مقاوم
  • قابل حمل
  • امکان سفارشی سازی