داستان پارس شیلد

ما با گروه سامان موج تحت ایده محوری تولید محصولات دافع و جاذب امواج الکترومغناطیس در سال 1395 شروع بکار نموده و برای اولین بار تولید رنگ ضد امواج الکترومغناطیس را در کشور آغاز کردیم. تولید و ارائه این محصول فناورانه در بازار با توجه و استقبال شرکت ها و افراد فعال در صنعت همراه شد که متاسفانه به دلیل وارداتی بودن اعلب مواد اولیه این محصول، همزمان با تحریم و با خرید عیرمعتبر مواد اولیه روند تولید و فروش محصول با مشکلات عدیده ای همراه شد به نحوی که دیگر امکان تولید محصول مقدور نبود و شرکت سامان موج در سال 97 منحل شد.

داستان پارس شیلد

شکل گیری پارس شیلد:

بعد از گذشت شش ماه ماه از انحلال سامان موج هسته اصلی شرکت در کنار کار جدید خود شروع به تحقیق و توسعه در تهیه و تولید مواد اولیه اصلی خود نمود و بعد از 2 سال کار نیمه وقت موفق به دستیابی و تولید یک زنجیره تامین مواد اولیه پایدار و مناسب گردید.

در کنار موفقیت در تامین و تولید مواد اولیه مناسب، شرکت موفق به توسعه فناوری تولید رنگ ضد امواج نموده، به نحوی که فناوری جدید رنگ در حالت تک لایه تا 36 دسیبل کاهش امواج را دارا می باشد. این میزان کارآیی و عملکرد بالا به نحوی است که با راندمان بزرگترین تولید کننده رنگ ضد امواج که یک تولید کننده آلمانی به نام Yshield می باشد، برابری می کند. از این رو مورد توجه شرکت های فعال بین المللی قرار گرفته است.

با توسعه فناوری و تولید رنگ شرکت در حال خاضر در حال توسعه بازار رنگ و محصولات مبتنی بر آن می باشد.

در کنار حضور در شرکت ها و سازمانی صنعتی، با توجه به گسترش دیجیتالی شدن زندگی روزمره و افزایش حضور امواج رادیویی در پیرامون ما، شرکت پارس شیلد در حال توسعه سبد محصولات ضد امواج مبتنی بر رفع نیاز و کاهش عوارض احتمالی این امواج بر عموم جامعه می باشد.

 با توجه به فراگیری تکنولوژی بی سیم و ورود به عصر دیجیتال که به مانند هر تحولی همراه خود عارضه ها و معایبی را به همراه دارد، موجب افزایش حضور امواج رادیویی در محیط پیرامونی ما گردیده است. ازینرو گروه پارس شیلد با توجه به روندها و نیاز جامعه و بازار اقدام به ارائه راه حل به افراد، سازمان ها و صنایع نموده است. این امر با شناخت نیاز دقیق و واقعی مشتریان حاصل می گردد .


چشم انداز پارس شیلد

پیشرو و رهبر بازار در ارائه راه حل های کاربردی در زمینه حفاظت و سازگاری الکترومغناطیسی و ایمن سازی در برابر فناوری 5G

ماموریت پارس شیلد

ایمن سازی افراد، صنایع و سازمان ها در برابر آسیب ناشی از امواج الکترومغناطیسی در عصر دیجیتال

استراتژی اساسی ما در قبال جامعه و مشتریان مان ارائه بهترین راه حل جهت رضایت کامل مشتریان در سه حالت زیر می باشد: 

1- طراحی و تولید محصولات تخصصی ضد امواج الکترومغناطیسی

2- ارائه خدمات و سفارشی سازی محصولات طبق نیاز مشتری

3- ارائه مشاوره تخصصی در حوزه ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیسی (ارائه مشاوره در زمینه سازگاری الکترومغناطیسی یا EMC)،(مشاوره در خصوص ایزوله سازی و ایمن سازی فردی-سازمانی در مقابل امواج الکترومغناطیسی)

به همین منظور و در راستای افزایش کیفیت ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیسی، اقدام به ارائه یک راه حل پیشرفته و کاربردی با نام " نهایت حفاظت " نموده ایم که تمامی فرکانس های مختلف را تا بالاترین حد ممکن بلاک کرده و محیط و فضایی امن را برای افراد و سازمان ها به وجود می آورد.

مقالات

محصولات بیشتر