محصولات ضد امواج برای مدیران

در عصر موسوم به دیجیتال اغلب افراد طبیعتا بیشتر امور خود را به صورت آنلاین و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی انجام می دهند، این موضوع برای مهندسین نمود بیشتری داشته و این قشر زمان بیشتری را در هنگام کار با تجهیزات الکترونیکی سپری می کنند.

با توجه به اینکه تقریبا همه تجهیزات الکترونیکی تا حدی از خود امواج و نویزهای الکترومغناطیسی ساطع می کنندُ طبیعتا مهندسین اعم از طراحان، برنامه نویسان و ... در معرض حجم بیشتری از امواج الکترومغناطیس قرار می گیرند.

این موضوع به مرور زمان می تواند منجر به ایجاد عارضه گردد، ازینرو است که بحث ایجاد حفاظت الکترومغناطیسی و بهداشت الکترومغناطیسی در کشورها و جوامع مختلف جدی گرفته شده و اغلب افراد اقدام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تهیه محصولاتی جهت محافظت در برابر امواج الکترومغناطیسی می نمایند.

در پارس شیلد نیز سعی ما و همکاران مان براین امر استوار بوده است تا با بررسی نحوه رفتار مهندسین در رشته های مختلف و شناسایی نیاز انان جهت کاهش و یا حذف عوارض احتمالی ناشی از امواج، با مشارکت و همکاری طراحان مختلف ، اقدام به تولید محصولاتی کاربردی جهت راحتی و افزایش ضریب سلامت مهندسین نماییم. این امر توقف ناپذیر بوده و با توجه به رویکرد و اهتمام پارس شیلد به نوآوری، محصولات بیشتری نیز به مرور زمان توسعه و تولید خواهد شد.

کیف پد لپتاپ ضد امواچ الکترومغناطیس

متخصصان بهداشتی توصیه می کنند که در محیط هایی که امواج الکترومغناطیسی با شدت بیش از 2.5 میلی گرم قرار نگیریم، با اینکه لپتاپ ها اغلب میدان هایی با بیش از 150 میلی گرم منتشر می کنند که حدود 60 برابر سطح ایمن می باشد، ازینرو نیاز به ایجاد حفاظت در برابر این میدان ها جهت کاهش خطرات احتمالی امواج ضروری به نظر می رسد.

ازینرو پارس شیلد با استفاده از متخصصین و کارشناسان مختلف اقدام به طراحی و تولید کیف-پد لپتاپ ضد امواج و حرارت نمود.

کیف ضد امواج الکترومغناطیس

موبایل در تولید این کیف از فناوری مختص پارس شیلد استفاده شده است که با پوشش 360 در جه ای و با استفاده از 3 لایه پوشش دافع امواج الکترومغناطیسی کلیه سیگنال های:

  • بلوتوث
  • GPS
  • RFID
  • wifi
  • اینترنت نسل 5 و سیگنال های ساطع شده از دکل هایBTS  یا همان سیگنال های تلفن همراه را مسدود می نماید.

استفاده از کیف ضد امواج الکترومعناطیس، تلفن موبایل ما را غیر ردیابی می کند، همچنین کارت های اعتباری و گذرنامه ما را نیز تا حد بالایی در برابر انواع هک های احتمالی ایمن می نماید.

کاور مودم ضد امواج الکترومغناطیس

کاور مودم ضد امواج الکترومغناطیس به شما کمک میکند که اگر بنا به دلایل گوناگون در منزل یا محل کار خود امکان قرار دادن مودم در محلی دور از خود و دیگر اعضای خانواده ندارید و مودم /روتر اینترنت در نزدیکی شماست یا نیاز به استفاده از اینترنت وایفای به مدت طولانی دارید و میزان استفاده از اینترنت وایرلس شما زیاد می باشد، می توانید با استفاده از کاور مودم ضد امواج و قراردادن مودم داخل آن یا بر روی آنتن های مودم اینترنت، به میزان زیادی از برخورد امواج الکترومغناطیسی با میزان چگالی بالا با بدن جلوگیری نمائید.

کیف پول-موبایل ضد امواج الکترومغناطیس

این کیف چند منظوره ضد امواج می باشد که در یک طرف آن محفظه ای تعبیه شده است که با استفاده از آن کلیه سیگنال های موبایل قطع شده و در صورتی که موبایل را در طرف دیگر کیف قرار دهیم موبایل عملکرد عادی خود را خواهد داشت. همچنین در این کیف محلی برای پول نقد و کارت های بانکی و ... تعبیه شده است.

جا سوئیچ ضد امواج الکترومغناطیس پارس شیلد

محافظت از کلیدها و سوییچ های تجهیزات الکترونیکی مانند خودرو در مقابل هکرها و رد یابی شما به میزان ۹۹.۹۹٪ در بازه فرکانسی مختلف حتی فناوری 5G، با استفاده از جا سوئیچی ضد امواج پارس شیلد.

جا سوئیچی ضد امواج پارس شیلد می تواند به راحتی کلیه سیگنال ها و رفتار هکرها به منظور ردیابی و سرقت تجهیزات شما مانند خودرو را به راحتی بلاک کرده و مانع هک خودرو و ردیابی شما از طریق سیگنال سوئیچ خودرو شما شود.