محصولات ضد امواج برای کودکان
لوگو پارس شیلد برای کودکان

ایمن سازی محیط در برابر امواج الکترومغناطیس

تماس بگیرید
زرشکی
مشکی

لباس بارداری ضد امواج (ضد اشعه) الکترومغناطیس پارس شیلد

قیمت اصلی 3.200.000تومان بود.قیمت فعلی 2.600.000تومان است.

شکم بند بارداری ضد امواج الکترومغناطیس پارس شیلد

قیمت اصلی 1.300.000تومان بود.قیمت فعلی 950.000تومان است.

پشه بند ضد امواج الکترومغناطیس پارس شیلد

تماس بگیرید

پتو ضد امواج الکترومغناطیس پارس شیلد

1.800.000تومان4.700.000تومان
مشکی
شفاف

کاور مودم ضد امواج الکترومغناطیس (وای فای) پارس شیلد

495.000تومان780.000تومان

متاسفانه تجهیزاتی الکترونیکی، خصوصا تجهیزاتی که با امواج الکترومغناطیس فعالیت می کنند، مانند تمامی ابزارها اگر به صورت مناسب از آن استفاده نشود می تواند عوارض و آسیب جدی برای افراد داشته باشد.

متاسفانه افراد در سنین پایین تر مانند کودکان و نوجوانان بیشتر از سایر گروه های سنی بالای 20 سال در معرض آسیب پذیری ناشی از امواج الکترومغناطیسی قرار دارند.

طبق تحقیقات انجام گرفته در سوئد، افرادی که در سنین زیر 20 سال به طور منظم از تجهیزات بی سیم مانند تلفن همراه استفاده می کنند، تا 4 برابر احتمال آسیب زائی در نتیجه بروز سرطان در آن ها افزایش پیدا می کند. همچنین محققین به شواهدی دست یافته اند که نشان می دهد ارتباط مستقیمی بین ابتلا کودکان به لوسمی و امواج الکترومغناطیسی وجود دارد، به نحوی که قرار گرفتن منظم در برابر امواج الکترومغناطیسی هطر ابتلا به لوسمی را تا دو برابر افزایش می دهد.

با توجه به همه شواهد موجود در خصوص تاثیر پذیری بالاتر امواج الکترومغناطسی بر سیستم عصبی کودکان ونوجوانان و درخواست مکرر مشتریان جهت طراحی برخی محصولات کاربردی جهت ایمن سازی و کاهش خطر آسیب کودکان در برابر امواج، ما در پارس شیلد اقدام به طراحی و تولید محصولات و برخی راهکارهای کاربردی و علمی نموده ایم.

منابع: https://b2n.ir/x59843 - https://b2n.ir/u25716

جهت سفارش محصول مخصوص نوزادان، کودکان و نوجوانان بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

محصولات بیشتر