در سال های گذشته برخی از دلایل سقط ناخواسته و مرگ جنینی ناپیدا بود. با گذشت زمان محققین دلیل این امر را قرار گرفتن مادران باردار در معرض امواج الکترومغناطیسی تشخیص داده اند. با توجه به این عارضه جدی و حیاتی برای زوجین و بنیان خانواده شرکت های مختلف شروع به طراحی و تولید محصولاتی جهت ایجاد مراقبت و افزایش بهداشت مادران باردار در برابر امواج الکترومغناطیس کرده اند. مادرانی که علاوه بر رعایت بهداشت الکترومغناطیسی و قرارگیری حداقلی در معرض امواج الکترومغناطیسی بهتر است به محض مثبت شدن بارداری شان اقدام به تهیه محصولات تخصصی ضد امواج نمایند.

برخی از محصولات که به صورت تخصصی برای مادران باردار طراحی و تولید شده اند، شامل دو محصول زیر می باشد:

1- لباس ضد اشعه بارداری

2- گن بارداری ضد امواج الکترومغناطیسی

همچنین محصولاتی مانند:

کاور مودم ضد امواج؛ برای مواقعی که در نزدیکی مودم وای فای مجبور به فعالیت هستید...

پدلپتاپ ضد امواج؛ برای مواقعی که با لپتاپ مشغول انجامامور خود هستید...

کیف ضد امواج؛ برای مواقعی که مشغول صحبت با تلفن همراه هستید... نیز بسیار کاربردی هستند و بانوان باردار می توانند جهت افزایش ایمنی جنین نوزادشان نیز علاوه بر شکم بند بارداری و یا لباس ضد امواج از این نوع محصولات استفاده نمایند.

در پارس شیلد سعی ما بر این بوده است که محصولاتی با راندمان بسیار بالا و در عین حال راحت و شیک طراحی شود تا مادران باردار در طول دوران بارداری مشکلی با پوشیدن محصولات ضد امواج نداشته باشند و در همان حال نیز جنین نوزادشان در نهایت سلامت به رشد خود ادامه دهد.

محصولات بیشتر

بلاگ مادران باردار